Laadimine

Tähe 127, Tartu

5067180

info@sixklaasid.ee

E – R 8.30-17.00

E – R 8.30-17.00
+372 5067180
Tähe 127, Tartu

Kahjuavaldus

Kahjukäsitlus

Kahjukäsitlus on meie kõige põhilisem tegevusala. Pakume klientidele mugavat ja kiiret teenindust klaasikahjude käsitlemisel kõikide kindlustusseltsidega.Seega, kui sul on sõlmitud kaskokindlustus, siis klaasikahju korral – kivitäke või mõra klaasis või on klaas katki löödud/mingit muud moodi purunenud – on sul kolm varianti (vali neist üks):

  1. helistage meile telefonil +372 50 67180
  2. täitke klaasikahju otse meie kodulehel: Kahjuavaldus
  3. tulge aadressile Tähe 127, Tartu, kus tehakse vajalikud toimingud: Google maps

Iseenesest on edasine väga lihtne.
Sõiduki esiklaasi kahjustuse korral on kaks varianti:

  1. Tegemist on täkkega, mida saab edukalt parandada
  2. Klaas on purunenud niivõrd, et see tuleb välja vahetada.

Üldjuhul annab edukalt parandada täket, mis on väiksem kui 2-eurone münt ning asub klaasi servast rohkem kui 5 cm kaugusel: Autoklaasi parandus

Parandus võtab kuni 30 minutit ning selle eest tasub kindlustus. Helista ette või tule läbi jooksvalt, teeme klaasikahju vormistamise mõne minutiga (Sixklaasid OÜ Kontakt ).

Mõra olemasolul või suurema kahjustuse korral aitab siiski ainult klaasi vahetus (Autoklaasi vahetus ja paigaldus ). Enamjaolt saame vahetust pakkuda kohe lähipäevil. Võib isegi juhtuda, et kohe samal päeval.

Klaasivahetus võtab aega ca 3 tundi ning sisaldab ka liimi kuivamist. Lisatöö, nagu kalibreerimine, võib võtta veel tunni.
Seetõttu arvesta igaks juhuks selle ajaga, kui sõiduki klaasivahetusse tood.

Kahjukäsitlus jäta meie hooleks.

Meie poole pöördudes teeme ise sinu eest kõik ära. Kindlustusseltsi eraldi teavitada pole vaja (Kontakt).

Nii klaasi parandus kui ka klaasivahetus on kasko olemasolul tasuta ning ilma omavastutuseta.

NB! Üldjuhul klaasikahju ei mõjuta sinu kindlustusmakset järgnevaks kindlustusperioodiks.

Vajalikud andmed klaasikahju alustamiseks:

  1. Kahjujuhtumist teataja:
  • Isiku ees- ja perekonna nimi
  • Isikukood
  • telefoni number
  • meiliaadress
  1. Sõiduki registreerimisnumber
  2. Kahjujuhtumi toimumise aeg ja koht
  3. Klaasi vigastuse kirjeldus (mõra või täkke/täkked).
  4. Seltsidel on erinevad nõuded kahjukäsitluse osas ning see lihtsustab meie tööd.

 

Juhime Teie tähelepanu, et klaasi loomulik kulumine ei ole kindlustusjuhtum!
Kindlustusseltsidel on erinevad nõuded kahjukäsitluse osas ning see lihtsustab meie tööd, kui teame kuhu materjalid saata. Seega meiega ühendust võttes peaksid sa teadma, millises alltoodud seltsidest on sinu sõiduk kindlustatud:

IF P&C Insurance AS

ERGO Insurance SE

Swedbank P&C Insurance AS

 AB “Lietuvos draudimas” Eesti filiaal – PZU

Compensa Vienna Insurance Group ADB Eesti filiaal (endine Seesam Insurance AS)

AS LHV Kindlustus

AAS BTA Baltic Insurance Company Eesti filiaal

ADB Gjensidige Eesti filiaal

Salva Kindlustuse AS

Kahjujuhtum

Sõiduk, Leping, kindlustusvõtja

Kahjuteate avaldaja

reCAPTCHA is required.